Архівний відділ Васильківської міської ради Київської області |
|
План План розвитку архівної справи на 2015 рік Річний план архівного відділу Васильківської міської ради розроблено з урахуванням стану архівної справи у відділі відповідно до рекомендацій Державного архіву Київської області від 23.10.2014р. №01-30/928 Відділ планує: 1. Забезпечення збереженості та державний облік документів НАФ Ремонт документів з паперовою основою – 10 аркушів Оправку та підшивку документів – 24 справ. Картонування документів постійного зберігання – 550 справ Видавання документів користувачам – 15 справ Перевіряння наявності документів – 1820 справ: (Ф.1 Васильківська міська рада) Знепилення картонажів, стелажів – 380 п. м Нумерація аркушів у справах до 250 арк. – 1240 аркушів Оформлення обкладинок справ із проставленням шифрів – 23 справ Написання ярликів на картонажі – 63 ярликів Ведення постелажного топографічного покажчика – 8 карток Ведення книги обліку надходжень – 2 записів Внесення змін до карток фондів – 2 картки Ведення справ фондів – 21 справи фондів Внесення даних до Відомостей про зміни у складі та обсязі фондів – 1 архівного фонду: Васильківська міська рада 2. Створення та розвиток довідкового апарату до документів НАФ Каталогізація управлінської документації – 560 карток за 15 справами фонд №1 Васильківська міська рада та її виконавчий комітет) Систематизація каталожних карток – 560 карток 3. Формування НАФ та експертиза цінності документів Відділ культури Васильківської міської ради - 33 Васильківська міська рада – 82 справ. Схвалення ЕПК описів справ на управлінську документацію – 83 од. зб. Погодження ЕПК : -описів справ з особового складу –38 од. зб.; -номенклатур справ - 3; -інструкцій з діловодства – 2; -положень про ЕК – 2; -положень про архівні підрозділи – 2. Проведення перевірянь підприємств, установ і організацій – 3 комплексних та 2 контрольних перевірянь за графіком перевірянь Надання методичної допомоги в розробленні та рецензуванні нормативних документів із роботи архівних підрозділів і діловодних служб установ: - зведеної номенклатури справ – 800 статей номенклатури Надання методичної та практичної допомоги у складанні описів справ: - постійного зберігання – 3 описів; - описів справ з особового складу – 3 описів; Консультування працівників діловодних служб та архівних підрозділів Проведення семінару з працівниками діловодних служб та архівних підрозділів – 1 семінар 4. Використання інформації документів НАФ Виконання запитів: тематичних – 103 довідок Організація роботи користувачів у читальному залі – 2 користувачів Облік та реєстрація запитів – 176 запитів Підготовка виставок документів – 1 виставка Підготовка статей в періодичну пресу - 1 стаття 5. Організація роботи архівного відділу Організація роботи ЕК архівного відділу, складання протоколів, здійснення обліку і звітності, ведення документації Складання річних планів роботи відділу:- ф.101;- ф.110;- ф.112. Складання річних звітів:- ф.201;- ф. 202;- ф.209;- ф.112. Складання звіту про стан і обсяг документів, які зберігаються в архівних підрозділах юридичних осіб – звіт Ведення діловодства в архівному відділі – постійно
Начальник відділу О.В.Рубан.
|